سرویس پست الکترونیک هد

رابط تحت وب

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ

رابط تحت وب یکی از اصلی ترین درگاه های ورود به سرویس پست الکترونیک می باشد، به همین دلیل راحتی استفاده و امکانات در دسترس رابط وب جزو امکانات مهم سرویس های پست الکترونیک می باشند.

سرویس پست الکترونیک بیان با فراهم کردن دو رابط وب تک صفحه و HTML ساده امکان دسترسی هرچه بهتر به صندوق نامه کاربر از طریق وب را فراهم کرده است.

  1. رابط اصلی به صورت کاملا تک صفحه و هوشمند
    یکی از امکانات منحصر به فرد رابط وب هد، تک صفحه بودن کل رابط وب می باشد که محیطی بسیار خوشآیند کار برای کاربر فراهم می نماید، در این محیط تمام اعمال مورد نظر کاربر روی صندوق نامه و ارسال نامه و ... بدون رد و بدل شدن حجم زیادی از اطلاعات میان کامپیوتر کاربر و سرور انجام می شوند.
  2. امکان انتخاب رابط فرعی به صورت HTML ساده
    رابط HTML ساده مناسب برای اتصال های با تاخیر زیاد می باشد، همچنین برای استفاده روی مرورگر های قدیمی و یا کامپیوتر های ضعیف تر ایده آل می باشد. امکانات رابط HTML ساده نسبت به رابط تک صفحه هیچ کمبودی ندارد و تمام اعمال روی صندوق نامه در هر دو آنها قابل انجام می باشد.
  3. قابلیت تعویض پوسته
    قابلیت تعویض پوسته رابط وب باعث تغییر قالب گرافیکی رابط خواهد شد و می تواند در شخصی سازی بیشتر و رسیدن به یک محیط کار مناسب تر برای کاربر مفید باشد.
  4. نمایش مناسب روی گوشی های تلفن همراه
    رابط وب هد برای نمایش روی گوشی های تلفن همراه نیز تنظیم شده اند و کاربر می تواند به سادگی از رابط وب هد روی گوشی تلفن همراه خود همان انتظاراتی که از آن روی کامپیوتر خود دارد را داشته باشد.
۹۱/۰۳/۲۷
مصطفی رکوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی