سرویس پست الکترونیک هد

اینفوگرافیک ویژگی های سرویس ایمیل هد

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴ ق.ظ

اینفوگرافیک ویژگی های سرویس ایمیل هد

۹۱/۱۰/۰۹
مهدی بیاضی

نظرات  (۱۶)

اینم مثل همه چیزای دیگه با دعوت نامه هستش؟
اگه بخواد مثل بلاگ.ای ار شروع کنه حالا حالا باید منتظر باشیم
چون یادمه از وقتی که کارت دعوت نامه بلاگ.ای ار رو گرفتم یک سالی طول کشید تا  شروع به کار کرد
سلام
نگفتید که آیا سرور شما داخل کشوره یا این که مثل iran.ir-post.ir-chmail.ir --البته به گفته خودتون--روی آپاچی یا جایی دیگه هستید. لطفا با ارائه دلیل و هم سرور خودتون و هم سرور های اشاره شده رو مشخص کنید که کجا هستن
با تشکر
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۳۰ محمد بصیرزاده
با سلام
میگم مسنجر ندارید؟
مثل یاهو مسنجر!
سلام 
خسته شدیم از انتظار برای افتتاح هد . 
یه زمان آینده ای مشخص کنید . 
به امید موفقیت 

سلام
بابا پس کی فعال میشه

چرا این سرویس هنوز راه نیافتاده؟ نمیشه به صورت محدود شروعش کنید؟
سلام
تا پایان پاییز خدا بخاد افتتاح میشه دیگه؟

خیلی ممنون که جواب دادید و بیش از یک ساله که مخاطبانتان را منتظر نگه داشته اید.
از ما اصرار و از شما [هیچ-حتی انکار]. چقدر شما مخاطب محورید!
سلام و خداقوت خدمت شما
اگه می شه لطف کنید یک مقاله ی کامل در مورد دلایل اینکه ما باید سرویس بسیار قدرتمند جیمیل رو رها کنیم و به هد مهاجرت کنیم بنویسید.
البته خودم از جیمیل استفاده نمی کنم و از یک سرویس ایرانی استفاده می کنم و به امید هد منتظر نشسته ام. ولی دوست دارم تمامی دلایل شما را به صورت کامل بدانم. با سپاس فراوان.
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ حسین بوذرجمهری
سلام
فکر میکنم واژه اینفوگراف درست تر باشه
سلام
خسته نباشید
خدا قوت
خیلی وقته منتظر این سرویس هستم به دلیل قدرت بالایی که سرویس وبلاگ بلاگ داره اما این همه انتظار دیگه خسته کننده شده
بی صبرانه منتظر رونمایی سرویس ایمیل هد هستیم
اقا کی میخواد درست بشه
چی شد پس این هد؟؟؟
یه اطلاعی به مردم بدید دی !!    
بیان عاشقتم !
اصلا تک تکی!
اما این هد اعصاب ما رو نابود کرد و نیومد و گویا به این زودی ها نخواهد آمد فک کنم باید تا سال 1400 ثبت کنیم

(خودم php کارم) اگه چنین پروژه ای رو از صفر شروع میکردم دو ماهه تموم بود اما شما به قول خودتون با این تیم قدرتمندتون پدر ما رو در آوردید و هنوز خبری نیست لطفا عجله کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی